Feri fogyni fog

Feri fogyni fog

43

2024. július 15. - cfa

Mérés: 104 kg.
Egy éves a bicó.

Elindítottam a Landing98 programot. Ez azt jelenti, hogy a repülőgép, jóval azelőtt, hogy elérné desztinációjának végpontját, elkezd engedni. Ez egy landing. Én a Landing98..., azaz érkezzünk meg 98 kilóra, jelenleg 104 vagyok. De nem akarom ezt úgy rohanva, hanem lassan... (Hajós András)

Egy szóval jellemezném az elmúlt egy évet: félsiker.
Igen, mert 2023 decemberére, kb. fél év alatt leadtam 14 kilót. Ez jó. Aztán ami azután jött: ingadozás, stagnálás. Célok elhalasztása: bemenni száz alá húsvétra, pünkösdre, június végére stb. Na, ez nem jött össze. Tény: idén lasabban indult be a rendszeres mozgás, talán kevesebb intenzitással, mint tavaly. A kajálásra sem figyeltem annyira. Ugyanakkor a szakirodalom is leírja: bizony, előfordul, hogy leáll a fogyás.
Folytatom: a cél továbbra is bemenni száz alá. Tehát Landing98, mondjuk szeptember elejére :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feff.blog.hu/api/trackback/id/tr7518446723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása